Stichting
Leven Met Kanker

Ilse DeLange

Ilse de Lange in Gebouw Vrouw en kind

De stichting ‘Leven Met kanker’ komt al jaren samen met een bekende Nederlander speelgoed brengen voor het kinderziekenhuis. Dit jaar hebben ze ervoor gezorgd dat Ilse de Lange naar het UMC kwam. Omdat er nu de mogelijkheid tot een optreden was op het plein voor de verpleegafdelingen in het nieuwe kinderziekenhuis, heeft ze, onder begeleiding van haar eigen band, zes liedjes gezongen voor de patiëntjes en medewerkers van het kinderziekenhuis. Na het optreden heeft Ilse zelf nog cadeaus gebracht bij de kinderen in de kliniek en op de polikliniek, die niet in staat waren om haar optreden op het plein bij te wonen. Het optreden voor de patiënten en medewerkers hebben Ilse en haar band als heel bijzonder en prettig ervaren. Aan het enthousiasme van het publiek te horen was dit wederzijds! Nu is het maar weer afwachten welke verrassing de stichting ‘Leven Met kanker’ het volgend jaar voor ons kinderziekenhuis zal hebben!

Steun de Stichting Leven Met Kanker en maak uw bijdrage over op bankrekeningnr. NL22ABNA0504777882.